מזל שור הורוסקופ פברואר 2015




עבור מזל שור חודש פברואר יהיה חודש נוח מפני שעכשיו לפי הורוסקופ חודשי הוא חש צמיחה מבחינה אישית וגם מבחינה מקצועית. אמצע החודש מציין תקופה שבה אתם תתחילו יותר קשובים יותר גם לצרכים שלכם.

קריירה
מזל שור מרגיש שהביטחון העצמי משתפר עוד ועוד. גם כאשר אתם מרגישים פחות שווים תמיד תנסו לראות את חצי הכוס המלאה ולא הריקה ולעשות מעין בדק בית פנימי כדי לגלות מה גורם לכם להרגיש כך.

אהבה
עם מאדים בבית הזוגיות של מזל זה לא יהיה משתעמם החודש. מאדים יוסיף מלח ופלפל לחיי האהבה שיהיו יותר מרגשים ועם יותר תשוקה. מצד שני אתם מרגישים שאתם כילו צועדים לתוך שדה מוקשים וכל טעות יכול לפוצץ מוקש.

כסף
בגלל שכוכב הלכת מרקורי מתחיל לסגת תהיה אי נוחות בגלל מסמכים הקשורים לכסף . מצד שני, זה הזמן להשלים מהלכים פיננסיים שהתחלתם קודם לכן. מבחינה כספית, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית תהיה הקלה עבור מזל שור .

בריאות
פיזית, אתם בכושר די טוב ורק מערכת העצבים יכול להיות משהו יותר עדין.  אתם חייבים להימנע ממתח ועומס. רק בחלק האחרון של החודש על פי הורוסקופ חודשי הכוחות הפיזיים ירדו.

הטיפ החודשי
תשמרו על עצמכם! לפי אסטרולוגיה חודשית יש סכנה של פציעה, של קונפליקטים או אירועים אחרים לא כל כך נעימים. מומלץ להימנע מהקונפליקטים וממצבים שעלולים להעמיד אתכם בסכנה או אפילו להגיע עד כדי אלימות!    




 

title_480_readmore

How To Seduce Taurus Womanאיך לכבוש את לב של אישה מזל שור
אישה בת מזל שור מחוספסת מבחוץ, אך בפנים היא רכה במיוחד והחיק המשפחתי חשוב לה מאוד. הורוסקופ שור מתאר את הנשים כטיפוס דומיננטי, כאלה שלא
readmore


taurus_healthמזל שור והבריאות
עיניי רבים החיים לא שווים הרבה אם לא נשמור על הבריאות שלנו, לכן הורוסקופ יומי או הורוסקופ שבועי זהו מקום בו אנשים רבים מוודאים מה צופן להם העתיד מבחינה
readmore


taurus professionקריירה ובחירת מקצוע
בני מזל שור הינם אנשים של עבודה קשה, הם אינם אנשים שמקבלים הכל כמובן מאליו ויודעים שעל מנת להשיג דברים צריך להזיע ולעבוד קשה אך בסוף נהנים
readmore

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *