מזל שור הורוסקופ חודש יולי 2015




על פי תחזית אסטרולוגית חודשית אתם חיים תחת הרושם ששום דבר לא מסתדר כפי שהיתם רוצים. וזה אומר שחודש זה הוא חודש פחות מוצלח. עם זאת מזל שור מלא רצון להתחיל דברים חדשים.

קריירה
מאדים, על פי אסטרולוגיה חודשית ידוע ככוכב הפעולה יתחיל בנסיגה מבית העבודה של מזל שור וכתוצאה אתם תרגישו חוסר אנרגיה ומוטיבציה. גם חילוקי דעות עם עמיתים יהיה חלק מהעניין.

אהבה
מפני שמאדים נמצא בנסיגה אתם יכולים לצפות לליקויים, חסימות ותסבוכות רבות במערכת היחסים. לפי הורוסקופ חודשי אתם חייבים להיות חזקים ובטוחים במערכת היחסים כדי לעבור את התקופה הזו.

כסף
מבחינה כספית, אתם די מסתדרים, אך תשמרו במיוחד במחצית השנייה של חודש על החוש הפרקטי ועל מתינות. למרות כל בעיות קטנות, יש סיכוי טוב שתסתדרו בהצלחה.

בריאות
מאדים בנסיגה יעורר סבל ישן יותר או יכול לגרום לסבל חדש. ידוע גם שמאדים הוא “מומחה” בתאונות, בעיות בשרירים, זיהומים או כוויות. אז תשמרו על עצמכם ותהיו זהירים.

הטיפ החודשי
בעיות בעבודה או רפואיות של משהו קרוב יכולות לפגוע ביציבות שלכם. המלצת הורוסקופ היא לדבר ולשתף על הדברים ו רק כך תוכלו להתמודד יותר טוב עם המצבים האלה.

 


 

title_480_readmore

taurus man in bedמזל שור גבר במיטה
הגברים שור מתאפיינים במודעות עצמית ולא פחות חשוב ברצון התמידי להגיע לסיפוק והנאה. כך גם במיטה כל הגברים בני המזל מגיעים למיטה על מנת לספק את עצמם בצורה
readmore


taurus and moneyמזל שור והכסף
בחינת רבים כסף עשוי לעשות את ההבדל ולשפר את אורח החיים בצורה משמעותית לטובה. מזל שור שהוא בעצם המזל השני בתוך גלגל המזלות מאוד מחובר לכסף
readmore


zodiac compatibilityהתאמת מזלות
התאמת מזלות היא דבר אידיאלי עבור בדיקת האמינות היחסים עתידיים. הכוכבים יכולים לומר אם הוא או היא, הם הנבחר או הנבחרת. אם נבדוק התאמת מזלות נוכל להבין טוב
readmore

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *