מזל שור הורוסקופ חודש אפריל 2015




מאדים מביא אנרגיה נוספת, שאפתנות ומלא יוזמה. בני מזל שור יהיו מעורבים בפרויקטים חדשים ומרגישה צורך להתחרות או להילחם למען מטרה נעלה. החלק הראשון של חודש אפריל כנראה תוסס ומלא הפתעות עבור מזל שור.

קריירה
בתחום הקריירה על פי הורוסקופ חודשי אתם תחדשו פרויקט ישן אשר לא השלמתם, אך, אתם תצטרכו לעשות להתאמץ יותר הפעם כדי להשיג את המטרה. אתם הולכים לקרוא התמחות ועבודת צוות.

אהבה
באהבה, עד אמצע חודש הכל יהיה יותר רגוע, אבל לאחר תאריך זה מזל שור יתחיל “פעילות” אינטנסיבית בתחום זה. עבור הרווקים אפשרי שהם יכירו אנשים שעשויים להיות מועמדים מתאימים לנישואין.

כסף
התקופה הטובה ביותר עבור רווחים לפי תחזית אסטרולוגית חודשית תהיה לאחר אמצע החודש.  כאשר הכסף נמשך למגנט. אתם יכולים לסמוך על התמיכה של ונוס, אשר שמביא מזל בתחום הכספי.

בריאות
הצמד מאדים אוראנוס מייצר עצבנות או חוסר סבלנות. המתח הזה יכול להשפיע לא לטובה על בעיות בריאות קיימות , אם יש לכם בעיות כאלה, במיוחד אם הן נוגעות מערכת הלב וכלי הדם ומערכת העצבים.

הטיפ החודשי
אסטרולוגיה חודשית ממליצה לכם לקחת את הכל בקלות! לספור עד שלוש לפני שאתם מגיבים ללא פרופורציות ובעיקר לשמור על חוש ההומור יש לכם.


 

title_480_readmore

zodiac compatibilityהתאמת מזלות
התאמת מזלות היא דבר אידיאלי עבור בדיקת האמינות היחסים עתידיים. הכוכבים יכולים לומר אם הוא או היא, הם הנבחר או הנבחרת. אם נבדוק התאמת מזלות נוכל להבין טוב
readmore


taurus man in bedמזל שור גבר במיטה
הגברים שור מתאפיינים במודעות עצמית ולא פחות חשוב ברצון התמידי להגיע לסיפוק והנאה. כך גם במיטה כל הגברים בני המזל מגיעים למיטה על מנת לספק את עצמם בצורה
readmore


taurus and moneyמזל שור והכסף
בחינת רבים כסף עשוי לעשות את ההבדל ולשפר את אורח החיים בצורה משמעותית לטובה. מזל שור שהוא בעצם המזל השני בתוך גלגל המזלות מאוד מחובר לכסף
readmore

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *