מזל שור הורוסקופ חודשי – ספטמבר 2014




תחת ההשפעה של יופיטר ושבתאי מזל שור יהיה פעיל, יציב, ומארגן. ההיבט חיובי של הדברים האלה יאפשרו לו להתקדם ועל פי הורוסקופ חודשי היחסים עם בני הזוג ישפיעו על כל מני החלטות.

קריירה
משהו  לא הולך כמו שצריך והכל בגלל מאדים, שנסוג מבית העבודה של מזל שור. אפילו אם אתם מצליחים, רק כמה אנשים יודעים על המאמצים שאתם עושים. בעבודה לפי תחזית אסטרולוגית חודשי יחסי העבודה מלאי עצבנות ומתחים.

אהבה
בחלק הראשון של החודש בתחום האהבה הדברים מתרחשים במהירות רבה ממה שאתם מצפים. חלקם יכולים לקחת תפנית חיובית וחלקם תפנית שלילית.  למרבה המזל, על פי הורוסקופ של מזל זה, שבתאי יסדר בשלב כלשהו את הכל.

כסף
תשתדלו לא להגיב באופן חופז או לוחמני כשמדובר על הכסף. על פי הורוסקופ בתקופה הנוכחית, מצב מתוח וויכוחים מזיקים יותר מאשר מביא תועלת בתחום הכספי. בכל מקרה לא לבזבז כסף על דברים חסרי טעם!

בריאות
השמש מעניקה לכם שפע של חיוניות ובמיוחד בתקופה האחרונה של החודש. גם אוראנוס ממלא את הסוללות שלכם. עם זאת, מאדים הוא במצב קריטי, כך שיכולות להיות גם הפתעות. חודש זה הוא חודש עבור מזל שור עם סיכון מוגבר לתאונות המתרחשות באופן בלתי צפוי, אז זהירות מרבית!

הטיפ החודשי
תשמרו על עצמכם! לפי אסטרולוגיה חודשית יש סכנה של פציעה, של קונפליקטים או אירועים אחרים לא כל כך נעימים. מומלץ להימנע מהקונפליקטים וממצבים שעלולים להעמיד אתכם בסכנה או אפילו להגיע עד כדי אלימות!

 

[google+1]




 

title_480_readmore

celebritysמפורסמים בני מזל שור
יש הרבה מפורסמים שנולדים באותו מזל, במקרה זה, מזל שור, כמו ג'סיקה אלבה, ג'נט ג'קסון, פנלופה קרוז ועוד. מה משותף בין מפורסמים בני מזל שור? בטוח אתם שמעתם
readmore


taurus_healthמזל שור והבריאות
עיניי רבים החיים לא שווים הרבה אם לא נשמור על הבריאות שלנו, לכן הורוסקופ יומי או הורוסקופ שבועי זהו מקום בו אנשים רבים מוודאים מה צופן להם העתיד מבחינה
readmore


taurus professionקריירה ובחירת מקצוע
בני מזל שור הינם אנשים של עבודה קשה, הם אינם אנשים שמקבלים הכל כמובן מאליו ויודעים שעל מנת להשיג דברים צריך להזיע ולעבוד קשה אך בסוף נהנים
readmore

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *