מזל שור הורוסקופ חודשי – יולי 2014




חודש יולי יהיה עבור מזל שור חודש תוסס מאד, כך שהוא יהיה עסוק כל הזמן. אתם תוכלו להכיר ולפגוש אנשים רבים, לדבר, לנהל משא ומתן וכו”. האנשים החדשים שאתם תכירו יכולים להפוך לשותפים שלכם בכל מני פרויקטים.

קריירה
על פי הורוסקופ חודשי מזל שור ירחיב את תחומי עניין בתחום הקריירה, לאמרות שבחלקו האחרון של החודש הקודם, היה לו קושי מסוים להסתגל לשינויים שקרו במקום העבודה. הפעם הביטחון העצמי חוזר וזה נראה שהכל חוזר לקדמותו.

אהבה
החודש המגמה היא יותר מעשית מאשר רומנטית. האהבה של מזל שור צריכה עכשיו וודאות ואמצעים מוחשיים של שכנוע. הארנק המלא ישחק יותר חזק מאשר הליכה תחת אור הירח. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית, רק בחלקו האחרון של החודש  שבתאי יתחיל לעורר את הרגשות.

כסף
עם ונוס ומרקורי בבית הכסף של מזל שור החלק הראשון של יולי יהיה נדיב למדי מבחינה פיננסית. מצב זה מביא ליתרונות נוספים כאשר מדובר על רכישות של כל מני אובייקטים, אך סכומי כסף שמקורם משיתופי פעולה עם אחרים.

בריאות
סוף החודש מביא הקלה גדולה: מאדים עוזב וכך אם היו לכם בעיות בריאות, בשמונת החודשים האחרונים, עכשיו אתם יכול לצפות לשיפור משמעותי במצבכם הבריאותית. למרות זאת, עד סוף החודש רצוי להיזהר, , במיוחד לגבי זיהומים, דלקות ופגיעות.

הטיפ החודשי
אסטרולוגיה חודשית ממליצה לכם לבזבז את הכסף על הדברים יקרים מיותרים אשר גורמים לכם רק ההנאה. תקדישו יותר זמן למשפחה במיוחד עכשיו שיש הקלה בלוח הזמנים שלכם. גם שיניים בדינאמיקה בתוך המשפחה יהיו מבורכים.

[google+1]




 

title_480_readmore

celebritysמפורסמים בני מזל שור
יש הרבה מפורסמים שנולדים באותו מזל, במקרה זה, מזל שור, כמו ג'סיקה אלבה, ג'נט ג'קסון, פנלופה קרוז ועוד. מה משותף בין מפורסמים בני מזל שור? בטוח אתם שמעתם
readmore


taurus man in bedמזל שור גבר במיטה
הגברים שור מתאפיינים במודעות עצמית ולא פחות חשוב ברצון התמידי להגיע לסיפוק והנאה. כך גם במיטה כל הגברים בני המזל מגיעים למיטה על מנת לספק את עצמם בצורה
readmore


taurus and moneyמזל שור והכסף
בחינת רבים כסף עשוי לעשות את ההבדל ולשפר את אורח החיים בצורה משמעותית לטובה. מזל שור שהוא בעצם המזל השני בתוך גלגל המזלות מאוד מחובר לכסף
readmore

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *