מזל שור במיטה




taurus in bedבני מזל שור לרוב הם אנשים דומיננטיים ובטוחים בעצמם. הורוסקופ שבועי זוהי דרך מצוינת לדעת האם הבן אדם שכרגע הכרת הוא המתאים ביותר בשבילך לפי התכונות המשויכות למזל שלו. התכונות הדומיננטיות אצל בני מזל שור במיטה מתחלקת לגברים ונשים. אצל הנשים השוריות אנו נשים לב לנשים שקשה מאוד לרגש ולהפתיע, לרוב הן נוקשות ואצל אנשים רבים יש שיגידו סגורות ומופנמות אך הם פשוט משחקות קשות להשגה, הן רוצות גבר חזק ודומיננטי שלא יפחד להראות ולהפגין רגשות ורצונות.

מה שמגדיר הכי טוב את מזל שור זה כוח הרצון והעקשנות שבהם משתמש כדי להגיע למטרות שלו. תכונות אלה גם מאפשרות לבני מזל שור להתמודד עם מאמצים ולהתגבר על מכשולים שעבור אחרים הם בלתי נסבלים. מזל שור נשלט על ידי כוכב הלכת נוגה, כוכב הלכת של אהבה והיופי וניתן לומר ילדי מזל שור מסומנים על ידי שני אלמנטים: סקס ויציבות כלכלית. המיניות שלהם היא עמוקה, מוחלטת, אך אף פעם לא יהיה משהו אימפולסיבי.




לבני מזל שור יש גישה טקטית, מתוכננת היטב ומסוגלים לעשות קריאת עתידות בצורה טובה במיוחד הנשים.  בני מזל שור מאריכים כמה שיותר את הריקוד הארוטי, לפני שהם עוברים למעשים. לילידי מזל שור, הן הנשים והן הגברים, יש מבנה פיזי חזק, אשר מסביר את התאווה לחיים והבריאות. יש להם יציבות מרשימה, נכונה ויופי במיוחד. המיניות של בני מזל שור בוקעת דרך כל הנקבוביות, מבלי להיות וולגרית ותוקפנית וכובשת את כולם. במיטה מזל שור הם מלאי תשוקה ורומנטיקה מה שהופך אותו למאהב/ מאהבת האידיאלי. תמיד יש לקחת בחשבון את העובדה שמזל שור (כמו מל בתולה וגדי) יכול להיות מאוד רכושני וקנאי.

37,101 גולשים גולשים צפו בעמוד זה

מזל שור נקבה במיטה

taurus woman in bedבכל הקשור להתנהלות במיטה של מזל שור נקבה אפשר לשים לב שהנשים שור אוהבות משחקים מקדימים והמון מגע ותשוקה…
readmore

מזל שור גבר במיטה

taurus man in bedהגברים שור מתאפיינים במודעות עצמית ולא פחות חשוב ברצון התמידי להגיע לסיפוק והנאה. כך גם במיטה כל הגברים בני המזל…
readmore

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *