הורוסקופ חודשי פברואר 2018

ממש מהיום הראשון של החודש מזל שור מרגיש שוב שהוא חוזר לעצמו וספקות שהיו קשורים לעצמו נעלמים לאט, לאט. יתרה על כן, לא יזיק לתת חשיבות גדולה יותר להדרך שבה אתם מציגים את עצמכם בחברה. תהיו יותר פתוחים, תכירו אנשים חדשים.

קריירה

לפי תחזית אסטרולוגית חודשית ישנם המון כוכבי לכת בתוך בית הקריירה של מזל שור ומעניקים לו רעיונות ותאבון לפעול. אם אתם תרכזו טוב את האנרגיה למען האינטרסים שלכם תצליחו בגדול. על פי הורוסקופ מרקורי, וונוס ופלוטו רק יעזרו לכם.




אהבה

אין משהו חדש או משמעותי במערכות היחסים הישנות של מזל .שור ונוס, השליט של מזל זה, לפי אסטרולוגיה חודשית ניכנס למסלול ישר לאחר 6 שבועות של נסיגה, עם השפעה חיוביים בחיי האהבה.

כסף

הדאגה של מזל שור עבור הרווחים הולכת וגדלה בתקופה הזאת. בחלק האחרון של חודש פברואר תהיה הקלה קשורה להלוואות, חובות, ירושה או אולי, שיפור המצב הכלכלי של הזוג או השותף לחיים.




בריאות

על פי הורוסקופ חודשי מרקורי מביא לכם נופך של חיוניות ונוחות פסיכולוגי. בריאותכם הולכת ומשתפרת במיוחד במחצית השנייה של החודש. עדיין יש אופוזיציה בין שמש – סטורן וזה יכול להיות בעייתי.

הטיפ החודשי

כל עוד אתם תשתמשו בחוכמתכם כמו שצריך ותגעו להיות גמישים במצבים שונים, אתם יכולים לנצל את ההזדמנויות שיופיעו במהלך חודש זה. לפי כך, לחשוב פעמיים לפני כל החלטה שתתבקשו לקבל.

2,511 גולשים גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *