הורוסקופ חודשי מרץ 2018

יצירתיות היא הצד החזק של מזל שור, בחלק הראשון של חודש מרץ. חושב לחשוב כיצד אתם יכולים לפתח את כישרונותיכם בצורה שתוכלו לנהנות מהם. המאמצים שתעשו עכשיו ישתלמו בעתיד. אתם בכל התקופה הזאת מאד עסוקים בלהשיג מטרות שונות.

קריירה

השמש נמצאת בבית מזל שור ולפי הורוסקופ חודשי מעניקה חיוניות וביטחון, עוזרת לו לעשות רושם טוב. יש לו יותר יוזמה וכוח לקבל החלטות, יותר הבנה בין מה שחשוב ומה לא , יותר ממוקד במטרות.




אהבה

חודש זה אינו נטול מתח עבור מזל שור, אך למרות זאת, המצב הוא די יציב. מצד שני, אתם נוטים להעלות את הרף ולהביע דרישות גדולות מהרגיל וזאת הסיבה לוויכוחים מיותרים.

כסף

אתם צריכים לתת תשומת לב מיוחדת בנושאים הקשורים לכסף של הדיור, רכישות או סחורות שאתם מזמינים. בתקופה הזאת, אפשרי שיהיו קשיים כספים, קונפליקטים קשורים לכסף, תשלומים דחופים או הפסדים כספיים. תעשו כל פעולה פיננסית בזהירות.




בריאות

ונוס מביא אופטימיות ומצב רוח טוב, מעין זריקה אנרגיה, במיוחד במחצית הראשונה של החודש. עם זאת, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית ונוס ושבתאי נמצאים בזווית אשר יכולה לגרום לבעיות בריאותיות במהלך החודש. מומלץ להיות זהירים מאוד, בתקופה האחרונה של החודש, כי ייתכנו בעיות בריאות לא צפויות.

הטיפ החודשי

אסטרולוגיה חודשית ממליצה לשים לב על כך שיהיו כמה עננים בתחום הקריירה. היכולות שלכם יעמדו בספק מול הבוסים או עמיתים לעבודה. אולי זה יהיה טוב לדבר איתם, כדי להבהיר את המצב, כדי להדגים את האיכויות ויכולות שלכם.

2,263 גולשים גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *