הורוסקופ חודשי מרץ 2016

על פי הורוסקופ חודשי בחלק הראשון של חודש מרץ האירועים זורמים אחד אחרי השני. אם מזל שור לא יזהר, הם יכולים לקחת כיוון לא צפוי ואולי אפילו לא נעים. אם מזל שור לא חשב עדיין לבצע שינויים בחייו, טוב יעשה לחשוב על זה, כי אחרת האירועים עלולים  לתפוס אותו על רגל שמאל.

קריירה
מרקורי על פי הורוסקופ נמצא בנסיגה וזאת הסיבה לכך שכל מה שקשור לאהבה וזוגיות מאופיין בחוסר יציבות וודאות. אחד הגורמים לבעיות זאת התקשורת הלקויה בין הפרטנרים, אך תמיד ניתן לתקן זאת.




אהבה
עם מאדים בבית הזוגיות של מזל זה לא יהיה משתעמם החודש. מאדים לפי אסטרולוגיה חודשית יוסיף מלח ופלפל לחיי האהבה שיהיו יותר מרגשים ועם יותר תשוקה. מצד שני אתם מרגישים שאתם כילו צועדים לתוך שדה מוקשים וכל טעות יכול לפוצץ מוקש.

כסף
אתם עדיין עמוסים, אתה עובדים קשה או בתנאים מגבילים, אבל, למרבה המזל, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית הכסף זורם, כך שיש לכם סיפוק לאור המאמצים שעשיתם.




בריאות
תמשיכו לעקוב מקרוב על בריאותכם גם החודש. כל בעיה צריכה להיות מטופלת באופן רציני ומיידית. תנסו להתייעץ עם רופאים מומחים במידת הצורך ולעשות בדיקות כלליות.

הטיפ החודשי
בני מזל שור חייבים להיות יותר פתוחים, יותר אכפתיים, אחרת המציאות המובנת במחשבתם, מול הזוגיות, מסכנת את היחסים שאינה תואמת עם הזאת של בני זוגם. גם במונחים של בריאות בני מזל זה חייבים לנסות בכל הדרכים האפשריים להימנע מלחצים.

2,505 גולשים גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *