הורוסקופ חודשי ינואר 2016

הורוסקופ חודשי מזל שור מבשר על כך שהוא ירגיש יותר בטוח לגבי הפעולות והמטרות שלו. זו היא תקופה שבה טוב לבחון את העבר, בל לא טובה עבור תוכניות לעתיד.

קריירה
מאדים, על פי אסטרולוגיה חודשית שהוא כוכב הפעולה והיוזמה אבל גם של המתח מתחיל לסגת מבית העבודה של מזל שור. התוצאה לא תהיה טובה. חוסר אנרגיה, חוסר מוטיבציה, חילוקי דעות.




אהבה
ונוס, הכוכב האהבה ושל הזוגיות לפי תחזית אסטרולוגית חודשית סוף, סוף נמצא בעמדה חיובית, כך שלא צריכים להיות חכמים גדולים כדי לסכם שהחודש הכל הולך מצוין במערכות היחסים. מזל שור נוטה להיות אימפולסיבי.

כסף
לפי הורוסקופ חודשי צפוי שכעת ההשפעות של כוכבי הלכת כגון וונוס והשמש יגרמו לכך שבמישור הפיננסי הדברים רק הולכים ומשתפרים. רק לשים לב להוצאות מיותרות!




בריאות
הרבה דאגות, התרגשות ובמיוחד חוסר מנוחה הם הגורמים אשר לפי הורוסקופ יכולים להשפיע לא לטובה על בריאותכם. כדי לשחרר את כל הלחצים של התקופה האחרונה, כדאי מאד לעסוק בפעילות גופני מכל סוג שהי בין אם זה ספורט או בין אם זה ריקודים.

הטיפ החודשי
מומלץ על ידי הורוסקופ להימנע מויכוחים עם יקיריכן כי הם יכולים להידרדר לקונפליקטים קשים. תהיו עדינים ודיפלומטים. מומלץ לא מתעייף יתרה על המידה.

2,357 גולשים גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *