הורוסקופ חודשי אפריל 2018

כבר מהיום הראשון של החודש מזל שור מרגיש שהוא חוזר סוף, סוף לעצמו. ספקות לגבי עצמו ייעלמו אט, אט. לא זו בלבד, חשוב לתת חשיבות רבה יותר לדרך שבה הוא מציג את עצמו בחברה. לא יזיק אם תהיו יותר פתוחים, ותכירו אנשים חדשים.

קריירה

על פי הורוסקופ חודשי מזל שור ירחיב את תחומי עניין בתחום הקריירה, לאמרות שבחלקו האחרון של החודש הקודם, היה לו קושי מסוים להסתגל לשינויים שקרו במקום העבודה. הפעם הביטחון העצמי חוזר וזה נראה שהכל חוזר לקדמותו.




אהבה

עם ונוס, כוכב האהבה, ממוקם ממש בבני מזל שור האהבה תמצא בקלות דרך אליו ותמלא את הנשמתו בהרבה אושר. יופיטר, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית נמצא בבית החשיבה והתקשורת של מזל זה, ומביא לחיי הזוגיות תשוקה שהיא מוזנת על ידי תקשורת והרמוניה נפשית.

כסף

כלכלית, לפי אסטרולוגיה חודשית אתם צריכים להיזהר ולשים לב לכל הפרטים אפילו הכי קטנים בכל מה שקשור להכנסות והוצאות. תתחילו לסדר את הסכמים הקשורים לכסף כי הכל חייב להיות מאוד ברור. בגלל שכוכב הלכת מרקורי מתחיל לסגת יהיה אי נוחות בגלל מסמכים הקשורים לכסף.




בריאות

כוכב ונוס מביא אופטימיות ומצב רוח טוב אבל האופוזיציה ונוס-שבתאי יכולה ליצור קצת בעיות במהלך החודש במיוחד בסופו. לכן, מומלץ להיות זהירים מאוד, כי קיים הסיכון של בעיות בריאות לא צפויות.

הטיפ החודשי

החודש על פי הורוסקופ מומלץ מאש להימנע ממצבים אשר עשויים לגרום לסכסוכים! בחלק השני של החודש רצוי להיזהר מאד לא להתקרב לאנשים שהם חולים מפני שיש סכנה של התדבקות.

3,350 גולשים גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *