הורוסקופ חודשי אוקטובר 2016

מזל שור מתחיל את החודש בצורה מאוד מתוחה, בכל יום שעובר הוא יהיה יותר ויותר רגוע. באמת יש לכם סיבה להיות רציניים בתקופה זו, אבל אתם תנסו להישאר אופטימיים למרות הכל.

קריירה
מרקורי, השליט בית העבודה של מזל שור חידש את מסלולו הישיר כמה שעות לפני תחילת חודש אוקטובר כך שהבלבול נעלם וזרימת העבודה תחזור למצב הקודם. זה אפשרי שתתמודדו עם דברי דיבה. 




אהבה
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית ונוס, ומאדים יכולים להפעיל ולגרום בכל עת לעוינות. אז בחודש הזה יש סיכויים שתמיד יתפרצו סכסוכים חסרי טעם. ייתכן שגם בני הזוג שלכם מגיבים ב אופן אימפולסיבי מולכם, לא משנה על מה ולמה.

כסף
רוב הבשורות על פי אסטרולוגיה חודשית הטובות באות מהכיוון הפיננסי. בתקופה האחרונה נאלצתם להתמודד עם קשיים ועיכובים אבל  עכשיו הכל חוזר בהדרגה לקדמותו. תנסו לנהל יותר בחוכמה את הוצאותיכם.




בריאות
מזל שור חייב לשמור על בריאותו כל הזמן. לא משנה כמה זה נראה שהוא בסדר, לא להגזים, לא לקחת את סיכון ולהתייחס לבעיות רפואיות, אפילו אלה אשר נראות לא חשיבות. להיזהר איך אתם משתמשים בחפצים מסוכנים.

הטיפ החודשי
המלצת הורוסקופ חודשי היא לא לצאת להרפתקאות רומאנטיות אם יש קשר שכבר קיים. עדיף לפעול עם אחריות כדי שלא תגיעו יותר מאוחר למצב שתצטערו על מה שעשיתם. תבלו כל רגע פנוי ביחד עם בני הזוג בבית או קחו את בני זוגכם ותצאו לבלות בחוץ. לא תצטערו!

2,470 גולשים גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *