הורוסקופ חודשי אוגוסט 2017

במהלך החודש הזה אתם התבקשו להעריך את עצמכם מחדש ברמת הפרט. מה יש להפסיד, כאשר אתם חייבים לבחור בין לשתוק לבין לדבר על התסכולים והצרכים שלכם, מהם הפחדים שהפריעו לממש את הפוטנציאל האמיתי שלכם. אלה הן רק שתיים מהשאלות שאתם צריכים לענות.

קריירה
בתחום הקריירה על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל שור מאד רוצה שהביצועים שלו יהיו טובים יותר ובגלל זה הוא לא מהסס לנסות ללמוד דברים חדשים אשר יאפשרו לו זאת. המניע הוא כמובן האינטרס הכלכלי.




אהבה
יופיטר, לפי הורוסקופ חודשי עדיין ביחסים מאד לחוצים עם מאדים, פלוטו ואוראנוס. אבל הבעיות האלה לאט, לאט ייעלמו והלחצים אמורים להשתחרר בהדרגה גם בזוגיות. עם זאת, הבעיות יבואו מכיוון אחר: ונוס, כוכב האהבה, נמצא בזווית הקשורה עם אכזבה, עצב או בדידות

כסף
ייתכן שלפעמים לבני מזל שור יש את הרושם שמישהו מתנגד או שהם צריכים להתמודד עם מצבי חירום או אירועים בלתי צפויים הבחינה כספית . למרות זאת, אתם יכולים להרוויח כסף מרעיונות יצירתיים.




בריאות
החודש הזה מביא הרבה עצבנות ומתח וגם חוסר יכולת להירגע. גם כן לפי הורוסקופ קיימת את הנטייה להגיב בלי פרופורציה במצבים מסוימים. ייתכן שגם ויכוח משפחתי או בעיה הקשורה לרכוש או נכס ישפיע על מצב הבריאותי הכללי.

הטיפ החודשי
אסטרולוגיה חודשית ממליצה לשים לב על כך שיהיו כמה עננים בתחום הקריירה. היכולות שלכם יעמדו בספק מול הבוסים או עמיתים לעבודה. אולי זה יהיה טוב לדבר איתם, כדי להבהיר את המצב, כדי להדגים את האיכויות ויכולות שלכם.

2,336 גולשים גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *