הורוסקופ חודשי אוגוסט 2016

מזל שור מרגיש החודש, על פי אסטרולוגיה חודשית שכל פעילות אשר בדרך כלל, היא שגרתית נראה עכשיו כמטלה. כדי לנצל למקסימום את המעבר של ונוס, חשוב לבני מזל שור להאמין בכישרונותיו.

קריירה
השמש נמצאת בבית מזל שור ולפי הורוסקופ חודשי מעניקה חיוניות וביטחון, עוזרת לו לעשות רושם טוב. יש לו יותר יוזמה וכוח לקבל החלטות, יותר הבנה בין מה שחשוב ומה לא , יותר ממוקד במטרות.




אהבה
תיהנו! בתחילת החודש ונוס, כוכב ההרמוניה ושל האהבה אוהבים, נכנס למזל שלכם והוא נשאר שם עד לקראת סוף החודש. עם ונוס לידכם לאהבה, חמלה, לשמחה, להנאה וליופי יש יותר המקום בחייכם.

כסף
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית, מרקורי מתחיל בתחילת החודש בנסיגה מבית הכסף של מזל שור ויחזור שוב לשם לאחר אמצע החודש. זה אומר שיהיו בעיות וסיבוכים במישור הפיננסי, לכן, מומלץ להימנע מעסקאות חשובות לשקול היטב מה אתם קונים ומה אתם עושים באפן כללי עם הכסף.




בריאות
מומלץ שבימים שבאמצע החודש, אתם צריכים להתייחס עם טאקט לכל המצבים שבהם אתם מעורבים, כי אחרת זה יכולים להתרחש מחסומים או סיבוכים אחרים. כפי שאתם יודעים כבר תקשורת פתוחה וכנה תמיד עוזרת ועושה רושם חיובי.

הטיפ החודשי
רצוי לדחות רכישות גדולות או פעולות אחרות שמעורבות בהם סכום כסף גדול לסוף החודש. הרצון שלכם לשלוט על החיים של בני זוגכם יכול להוביל להתנגשויות. טוב יהיה להימנע ממחלוקות במערכת היחסים עם יקיריכם.

2,810 גולשים גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *