מזל שור והבריאות




taurus_healthלעיניי רבים החיים לא שווים הרבה אם לא נשמור על הבריאות שלנו, לכן הורוסקופ יומי או הורוסקופ שבועי זהו מקום בו אנשים רבים מוודאים מה צופן להם העתיד מבחינה בריאותית.

מזל שור הוא המזל השני בגלל המזלות, מבחינה בריאותית הם אנשים בריאים לרוב וזה משתקף בעיקר בחוזק והנוקשות החיצונית אותו הם נוהגים לשדר אך בכל זאת לבני מזל השור יש מספר בעיות בריאותיות שכדאי להם להישמר מהם:

ראשית, עודף משקל – אצל רוב האנשים שהם בני מזל שור ניתן לזהות בעיה של עודף משקל או נטייה לעודף משקל במידה ולא שומרים כראוי. לכן תשתדלו לשמור על כושר ולאכול בצורה מבוקרת ונכונה על מנת שתוכלו למנוע את כל הבעיות והמחלות אשר נלוות אל עודף משקל: לחץ דם, כולסטרול, סוכרת ועוד. שאלו מתקשרים אונליין כדי לדעת יותר דברים אישיים.

תחזית אסטרולוגית זוהי גם דרך מצוינת לדעת היכן נמצאות הנקודות הרגישות אצל בני מזל שור – ראשית באזור הגרון שם לעיתים קרובות ניתן לסבול מדלקות וזיהומים. בנוסף בכל מערכת העיכול והאיברים הפנימיים, הרגישויות שם נגרמות בעיקר עקב הפרזה באוכל ולכן שמרו על ארוחות מסודרות ובריאות במשך רוב השבוע.




12,635 גולשים גולשים צפו בעמוד זה


 מזל שור אישה והבריאות

Taurus Woman Healthנשים ברוב המקרים סובלות מבעיות רפואיות יותר מגברים, המערכת החיסונית שלהם קצת יותר חלשה והיא מהווה קרקע נוחה לבעיות…
readmore

Taurus Man Healthמזל שור גבר והבריאות

לגברים בני מזל שור אין זמן להיות חולים, הם שקועים עד מעל הראש בעבודה ובשיפור חיי המשפחה שלהם – שהם פשוט לא…
readmore

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *