מזל שור הורוסקופ ספטמבר 2015





ללא ספק חודש ספטמבר הוא חודש עם הרבה רגשות עבור מזל שור. אם שישה השבועות האחרונים היו יותר מסובכים, התגלגלות האירועים כעת תיכנס בקו ישר. על פי הורוסקופ חודשי הכוכבים יזרזו קבלת החלטות עם תוצאות מבורכות.

קריירה
בבית העבודה של מזל שור יהיו התרחשויות בלתי צפויות. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מרקורי מכריז על תקופה קצת אחרת וזאת בגלל נסיגתו. טוב תעשו להיות מוכנים להפתעות ושתמיד תהיה בהישג יד תוכנית חלופית.

אהבה
לאחר חודש וחצי של נסיגה, ונוס מחדש את הליכתו הישירה. האירוע הוא חשוב בגלל שוונוס הוא לא רק כוכב האהבה, אלא גם את בעל בית הזוגיות  של מזל שור. עם זאת, מרקורי מתחיל בנסיגה בבית הזוגיות, אשר יכול לגרום לתקשורת לא תקינה.




כסף
החודש הקודם הביא חדשות טובות עבור מזל שור : כוכב צדק נכנס לבית הקריירה שלו ומכריז על שנה של הזדמנויות. חודש ספטמבר מגיע עם עוד חדשות טובות: שבתאי עוזב את הבית השמיני וזהו קץ לתקופה אילוצים או סיבוכים פיננסיים.

בריאות
ליקוי השמש יכול להשפיע על בריאותכם, אז היזהר ותייחסו ברצינות למחלות! תהיו זהירים במיוחד במחצית השנייה של החודש, כאשר קיימת נטייה לחלות, נטייה לתאונות או אירועים לא נעימים קשורים לבריאות.

הטיפ החודשי
אסטרולוגיה חודשית ממליצה לכם להקשיב היטב למה יש גם לאחרים לומר ותסבירו להם בסבלנות מה אתם רוצים כדי שיבינו אתכם כראוי. תנו לאחרים להסתדר לבד ואתם תטפלו בבעיות שלכם!

 



 

title_480_readmore

How To Seduce Taurus Womanאיך לכבוש את לב של אישה מזל שור
אישה בת מזל שור מחוספסת מבחוץ, אך בפנים היא רכה במיוחד והחיק המשפחתי חשוב לה מאוד. הורוסקופ שור מתאר את הנשים כטיפוס דומיננטי, כאלה שלא
readmore


taurus woman in bedמזל שור נקבה במיטה
בכל הקשור להתנהלות במיטה של מזל שור נקבה אפשר לשים לב שהנשים שור אוהבות משחקים מקדימים והמון מגע ותשוקה תוך כדי ההתנהלות. הן לוקחות הכל
readmore


taurus in bedמזל שור במיטה
בני מזל שור לרוב הם אנשים דומיננטיים ובטוחים בעצמם. הורוסקופ שבועי זוהי דרך מצוינת לדעת האם הבן אדם שכרגע הכרת הוא המתאים ביותר בשבילך לפי
readmore

  1. מריה:

    ממש מעולה.
    החלום שלי יתגשם

  2. אורי:

    גדול !!
    תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *