מזל שור הורוסקופ חודש מאי 2015




חודש מאי ישנה אינטראקציה בין אהבה לבין המטלות היומיום של מזל שור כמו עבודה או מחויבויות אחרות. זה עשוי לגרום לפתרון של בעיות מסוימות, לאיזון בחייו ולאווירה טובה באופן כללי.

קריירה
הנה חודש שבו אתם עובדים קשה, אך, ככל הנראה, עם הרבה הנאה. לפי הורוסקופ חודשי חייו המקצועיים של מזל שור הם דינאמיים והתיאום עם אחרים הרבה יותר טוב. במילים אחרות, אתם בשליטה.

אהבה
ונוס, כוכב ההרמוניה, ואת החושניות מביא רק יתרונות עבור החיים סנטימנטאליים של מזל שור לפי כך תהיה הבנה ויעורר רצון להתקרבות בזוגיות ונסיבות האלה האהבה יכולה רק לפרוח. 

כסף
למרות שהמאמצים שלכם מתוגמלים באופן מסודר, טוב תעשו לשמור על הכסף ולהימנע מהחלטות פיננסיות משמעותיות כי על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מרקורי נמצא בנסיגה ואז נזק או בלבול עלולים להתרחש במהלך החודש.

בריאות
כוכב ונוס מביא אופטימיות ומצב רוח טוב אבל האופוזיציה ונוס-שבתאי יכולה ליצור קצת בעיות במהלך החודש במיוחד בסופו. לכן, מומלץ להיות זהירים מאוד, כי קיים הסיכון של בעיות בריאות לא צפויות.

הטיפ החודשי
אסטרולוגיה חודשית ממליצה לדחות את רכישות גדולות או פעולות אחרות לסוף החודש. זה הזמן האופטימאלי להתחיל מערכת יחסים חדשה או ליזום פיוס עם משהו או לשפר כל מני דברים בחיים.


 

title_480_readmore

How To Seduce Taurus Manאיך לכבוש את לב של גבר מזל שור
הלב של בן מזל שור נראה כמו משהו שבלתי ניתן להשיג, לעיתים השאיפות שלו יכולות להיות מוגזמות אך הסיבה העיקרית לכך היא שהוא שואף לשלמות readmore


taurus man in bedמזל שור גבר במיטה
הגברים שור מתאפיינים במודעות עצמית ולא פחות חשוב ברצון התמידי להגיע לסיפוק והנאה. כך גם במיטה כל הגברים בני המזל מגיעים למיטה על מנת לספק את עצמם בצורה
readmore


taurus and moneyמזל שור והכסף
בחינת רבים כסף עשוי לעשות את ההבדל ולשפר את אורח החיים בצורה משמעותית לטובה. מזל שור שהוא בעצם המזל השני בתוך גלגל המזלות מאוד מחובר לכסף
readmore

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *