מזל שור הורוסקופ חודשי – מאי 2014




בחודש מאי מזל שור כאילו מנחש את המחשבות של הסובבים אותם ויודע איך לגעת בנקודות הכי רגישות. מזל שור על פי הורוסקופ חודש מאי ימשוך אנשים שזקוקים לעזרה, אבל, יהיו כאלה שיכולים לנצל את טוב לבו.

קריירה
מבחינת הקריירה, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מדובר על תקופה פעילה, אבל במיוחד במחצית השנייה של החודש. כוכב הלכת מאדים ניכנס למסלול ישיר וכך חסימות כלשהן שהיו נעלמות וכך חוזים או שיתופי פעולה יתממשו בהצלחה.

אהבה
תיהנו! בתחילת החודש ונוס, כוכב ההרמוניה ושל האהבה אוהבים, נכנס למזל שלכם והוא נשאר שם עד לקראת סוף החודש. עם ונוס לידכם לאהבה, חמלה, לשמחה, להנאה וליופי יש יותר המקום בחייכם.

כסף
הדאגה של מזל שור עבור הרווחים הולכת וגדלה בתקופה הזאת. בחלק האחרון של חודש מאי תהיה הקלה קשורה להלוואות, חובות, ירושה או אולי, שיפור המצב הכלכלי של הזוג או השותף לחיים.

בריאות
הלחץ ממשיך ללחוץ על הכתפיים שלכם , אבל הנוכחות של ונוס במזל שלכם מעודד אתכם לראות את הדברים בצבעים עליזים יותר. גם מאדים מעניק חיוניות ומרץ כך שהחודש בריאותכם משתפרת.

הטיפ החודשי
אסטרולוגיה חודשית ממליצה להיות זהירים, מפני שהסיכון של תאונות ותקריות שונות נותר עדיין גבוהה.
זה הזמן הכי טוב להסביר, לשכנע ולהתווכח בכל מה שקשור לדברים שאתם מאמינים בהם!

[google+1]



 

title_480_readmore

How To Seduce Taurus Manאיך לכבוש את לב של גבר מזל שור
הלב של בן מזל שור נראה כמו משהו שבלתי ניתן להשיג, לעיתים השאיפות שלו יכולות להיות מוגזמות אך הסיבה העיקרית לכך היא שהוא שואף לשלמות readmore


taurus woman in bedמזל שור נקבה במיטה
בכל הקשור להתנהלות במיטה של מזל שור נקבה אפשר לשים לב שהנשים שור אוהבות משחקים מקדימים והמון מגע ותשוקה תוך כדי ההתנהלות. הן לוקחות הכל
readmore


taurus and moneyמזל שור והכסף
בחינת רבים כסף עשוי לעשות את ההבדל ולשפר את אורח החיים בצורה משמעותית לטובה. מזל שור שהוא בעצם המזל השני בתוך גלגל המזלות מאוד מחובר לכסף
readmore

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *