מזל שור הורוסקופ חודשי – אפריל 2014




בחודש אפריל הבעיה של מזל שור היא שמאדים נמצא בנסיגה וביחסים מתוחים עם מספר כוכבי לכת. לפי הורוסקופ חודשי מאדים יכול להביא להתרגשות מוגזמת, לסובייקטיביות, לנטייה לקחת סיכון, לאגרסיביות ולאירועים שונים לא נעימים.

קריירה
מעבר השמש דרך מזל שור מעניק לו כוח לשפר את הסמכות ועוזר להתקדם בקריירה. אם אתם עובדים באופן שיטתי ולא מקבלים החלטות חפוזות, אתם יכולים להיות מוצלחים, גם אם כוכב הלכת מאדים נמצא בנסיגה.

אהבה
עם מאדים בבית הזוגיות של מזל זה לא יהיה משתעמם החודש. מאדים לפי הורוסקופ יוסיף מלח ופלפל לחיי האהבה שיהיו יותר מרגשים ועם יותר תשוקה. מצד שני אתם מרגישים שאתם כילו צועדים לתוך שדה מוקשים וכל טעות יכול לפוצץ מוקש.

כסף
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל שור עובר תקופה מאוד דינאמית בכל תחומי החיים, אשר יכוליה לגרום למתח ואירועים שונים בלתי צפויים. זה ישתקף גם ביחסי העבודה, שיתופי פעולה, עסקאות משותפות, שותפות. עם זאת, הבחינה פיננסית אתם תשיגו רווחים יפים.

בריאות
השמש מעניקה לכם שפע של חיוניות ובמיוחד בתקופה האחרונה של החודש. גם אוראנוס ממלא את הסוללות שלכם. עם זאת, מאדים הוא במצב קריטי, כך שיכולות להיות גם הפתעות. חודש זה הוא חודש עם סיכון מוגבר לתאונות המתרחשות באופן בלתי צפוי, אז זהירות מרבית!

הטיפ החודשי
אסטרולוגיה חודשית ממליצה לשים לב לג’סטות ולתגובות שלכם. כוכב הלכת מרקורי תורם להבליט את כישורי האינטלקטואליים וכישורי התקשורת, של ניהול משא ומתן, כך שתנצלו את התקופה הזאת כקרש כפיצה בסולם הקריירה.

[google+1]



 

title_480_readmore

celebritysמפורסמים בני מזל שור
יש הרבה מפורסמים שנולדים באותו מזל, במקרה זה, מזל שור, כמו ג'סיקה אלבה, ג'נט ג'קסון, פנלופה קרוז ועוד. מה משותף בין מפורסמים בני מזל שור? בטוח אתם שמעתם
readmore


taurus womanמזל שור נקבה
הנשים אשר מזלם הינו מזל שור הינן בעלות תכונות ומאפיינים רבים לעומת שאר המזלות הנמצאים בתוך גלגל המזלות. אחת התכונות העיקריות של נשים אלו הינם שבראש
readmore


taurus_manמזל שור זכר
מזל השור הינו המזל השני בתוך גלגל המזלות. הגברים אשר נושאים את מזל שור ידועים בתור כאלה הקנאים מאוד לרכושם ולא פחות אל בנות הזוג שלהם. במידה והם רוצים
readmore

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *