הורוסקופ חודשי מאי 2016

הורוסקופ חודשי של מזל שור מבשר על כך שהוא ירגיש יותר בטוח לגבי הפעולות והמטרות שלו. זו היא תקופה שבה טוב לבחון את העבר, בל לא טובה עבור תוכניות לעתיד.

קריירה
מאדים, על פי אסטרולוגיה חודשית שהוא כוכב הפעולה והיוזמה אבל גם של המתח מתחיל לסגת מבית העבודה של מזל שור. התוצאה לא תהיה טובה:.חוסר אנרגיה, חוסר מוטיבציה, חילוקי דעות.




אהבה
החודש המגמה היא יותר מעשית מאשר רומנטית. האהבה של מזל שור צריכה עכשיו וודאות ואמצעים מוחשיים של שכנוע. הארנק המלא ישחק יותר חזק מאשר הליכה תחת אור הירח. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית

כסף
מדובר על תקופה שבה חוצים את בית הכסף של מזל שור השמש ומרקורי. גם וונוס מביא הזדמנות לרווחים נוספים ומרכז את כל האנרגיה שלו לכיוון הזה. שימו לב של להוצאות גבוהות יותר מהרגילה.




בריאות
פיזית, אתם בכושר די טוב ורק מערכת העצבים יכול להיות משהו יותר עדין.  אתם חייבים להימנע ממתח ועומס. רק בחלק האחרון של החודש הכוחות הפיזיים ירדו.

הטיפ החודשי
מומלץ לחשוב על שינוי בתפקיד או אפילו לשינוים במישור הרגשי, ככל האפשר, כאל מעבר מלא פוטנציאל של התפתחות וגם כאל שינוי בכיוון הנכון, כמשהו הכרחי בחייכם. כל מה שיקרה יהיה בסופו של דבר לטובתכם.

2,313 גולשים גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *