הורוסקופ חודשי ינואר 2017

בחודש ינואר 2017 הבעיה של מזל שור היא שמאדים נמצא בנסיגה וביחסים מתוחים עם מספר כוכבי לכת. לפי הורוסקופ חודשי מאדים יכול להביא להתרגשות מוגזמת, לסובייקטיביות, לנטייה לקחת סיכון, לאגרסיביות ולאירועים שונים לא נעימים.

קריירה
הקריירה של מזל שור חשובה לו מאד, במיוחד לאור העובדה שאוראנוס נמצא בבית הקריירה שלו. לאמרות שמזל זה לא חשב ברצינות לשינויים בתחום זה כנראה שינויים מסוימים יתרחשו בכל זאת. בקרוב יהיו הזדמנויות אך לא כולם יגיעו למימוש.




אהבה
בחלק הראשון של החודש בתחום האהבה הדברים מתרחשים במהירות רבה ממה שאתם מצפים. חלקם יכולים לקחת תפנית חיובית וחלקם תפנית שלילית.  למרבה המזל, על פי הורוסקופ חודשי של מזל זה, שבתאי יסדר בשלב כלשהו את הכל.

כסף
מרקורי, לפי אסטרולוגיה חודשית חידש את מסלולו הישר ועכשיו נמצא בעמדה הגבוהה ביותר של הורוסקופ, ומתברר זה יהיה אחד החודשים הרווחיים ביותר שבשנה הזאת.




בריאות
מזל שור חייב לשמור על בריאותו כל הזמן. לא משנה כמה זה נראה שהוא בסדר, לא להגזים, לא לקחת את סיכון ולהתייחס לבעיות רפואיות, אפילו אלה אשר נראות לא חשיבות. להיזהר איך אתם משתמשים בחפצים מסוכנים.

הטיפ החודשי
אנשים חדשים שאתם תכירו לפי תחזית אסטרולוגית חודשית ישחקו תפקיד מפתח להשגת המטרות האישיות או אפילו למצוא עבודה שהיא יותר מתאימה לכם. מומלץ לא לסרב על אף הצעה, אך יש לשקול אותן היטב.

2,580 גולשים גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *