הורוסקופ חודשי יוני 2016

זה חודש נהדר עבור הזיכרונות של מזל שור, להניח למספר עובדות בעברו, אשר אפשרו לו שלוות נפש. אתם מגיבים במהירות ליוזמות ולא תפספסו שום הזדמנות לעשות כסף. מערכות היחסים יכולים לעבור דרך שלב של המונוטוניות או שעמום וכיום יש את הרושם של עמידה במקום.

קריירה
מבחינת הקריירה, על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מדובר על תקופה פעילה, אבל במיוחד במחצית השנייה של החודש. כוכב הלכת מאדים ניכנס למסלול ישיר וכך חסימות כלשהן שהיו נעלמות וכך חוזים או שיתופי פעולה יתממשו בהצלחה.




אהבה
לפי אסטרולוגיה חודשית חודש יוני אינו נטול מתח עבור מזל שור, אך למרות זאת, המצב הוא די יציב. מצד שני, אתם נוטים להעלות את הרף ולהביע דרישות גדולות מהרגיל וזאת הסיבה לוויכוחים מיותרים.

כסף
ייתכן שלפעמים לבני מזל שור יש את הרושם שמישהו מתנגד או שהם צריכים להתמודד עם מצבי חירום או אירועים בלתי צפויים הבחינה כספית . עם זאת אתם יכולים להרוויח כסף מרעיונות יצירתיים.




בריאות
מזל שור חייב לשמור על בריאותו כל הזמן. לא משנה כמה זה נראה שהוא בסדר, לא להגזים, לא לקחת את סיכון ולהתייחס לבעיות רפואיות, אפילו אלה אשר נראות לא חשיבות. להיזהר איך אתם משתמשים בחפצים מסוכנים.

הטיפ החודשי
המלצת הורוסקופ חודשי היא לחשוב על פרישה אפשרית מהתפקיד, או על קנסות או נזקים, אפילו במישור הרגשי, ככל האפשר, כאל מעבר מלא פוטנציאל של התפתחות וגם כאל שינוי בכיוון הנכון, כמשהו הכרחי בחייכם. כל מה שיקרה יהיה בסופו של דבר לטובה!

2,292 גולשים גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *