הורוסקופ חודשי דצמבר 2017

סוף, סוף מזל שור יצליח להסתכל על התמונה הכללית בכל מה שקשור אליו וכך להתרכז במטרות אשר הן באמת חשובות. על פי הורוסקופ חודשי אתם מאד רוצים להתקדם ולהצליח והמטרות יהיו בהתאם לכך.

קריירה
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית ישנם מספר רב של כוכבי לכת בתוך בית הקריירה של מזל שור אשר יעניקו לו רצון לפעול. אם אתם תנצלו טוב יותר את האנרגיות עבור האינטרסים שלכם אתם תצליחו בגדול. גם מרקורי, וונוס ופלוטו יעזרו לכם די הרבה.




אהבה
למרות שבני מזל שור מאד משתדלים להיות בסדר בכל מה שקשור לחיי האהבה והזוגיות, עדיין יש הרבה קשיים ובמיוחד חוסר תקשורת. תנסו להגיע לפשרות על ידי שיחות רציניות עם בני הזוג.

כסף
אפשר להגיד שמבחינה כספית, אתם די מרוצים, אך כדאי לכם להיות פרקטיים כמו בדרך כלל ועל מתינות כאשר מדובר על הוצאות. למרות מספר בעיות קטנות, הסיכוי הוא שאתם תצליחו להסתדר.




בריאות
מצבכם הבריאותי הוא לא הכי בתקופה זו, לכן מומלץ להתייחס ברצינות כלפי כל סממן מחלה, לא משנה כמה אתם חושבים שהוא חסר חשיבות. על פי אסטרולוגיה חודשית בחלק השני של החודש יהיו מספר בעות קטנות.

הטיפ החודשי
המלצת הורוסקופ היא שבמחצית השנייה של החודש תהיו יותר מסודרים, דבר אשר יוביל להצלחה. דבר נוסף הוא להתחיל לעסוק בפעילות גופנית כמו ללכת ברגל, באופניים, לרקוד, לשחות.

2,357 גולשים גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *