הורוסקופ חודשי דצמבר 2016

בחודש דצמבר הבעיה של מזל שור היא ביחסים מתוחים עם האנשים. הורוסקופ חודשי טוען שיכול להיות מצבים של  להתרגשות מוגזמת, לסובייקטיביות, לנטייה לקחת סיכון, לאגרסיביות ולאירועים שונים לא נעימים.

קריירה
בתחום הקריירה מזל שור מאד רוצה שהביצועים שלו יהיו טובים יותר ובגלל זה הוא לא מהסס לנסות ללמוד דברים חדשים אשר יאפשרו לו זאת. המניע הוא כמובן האינטרס הכלכלי. עכשיו זה הזמן המתאים ביותר כדי להתקדם, אבל שום דבר לא יבוא בקלות.




אהבה
מאדים מרים את השרוולים ומתחיל לעבוד, מפני שהוא רוצה לסייע לכם לסדר את הדברים ולגרום לכך שאתם תלכו לכיוון הרצוי. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית חיי האהבה של מזל שור מושפעים על ידי הכסף, או על ידי החלטות פיננסיות מבוססות על סיבות רגשיות.

כסף
למרות שהמאמצים בעבודה של מזל שור מתוגמלים באופן סביר, טוב הוא יעשה לשמור על הכסף ולהימנע מהחלטות פיננסיות משמעותיות: לפי הורוסקופ חודשי כוכב הלכת מרקורי, שליט של בית הכסף, הוא בנסיגה וזה יכול לגרום לנזק או סיבוך כספי.




בריאות
הנסיגה של מרקורי עלולה לגרום לבני מזל שור לתחושה מסוימת של אי נוחות ושל חוסר אנרגיה בשבועות האחרונים של החודש הזה. לפי כך, עדיף להימנע ממצבים שבהם תגיעו לעייפות כרונית וכמובן היזהרו מה אתם אוכלים ובמיוחד כמה אתם אוכלים או שותים.

הטיפ החודשי
אסטרולוגיה חודשית ממליצה לכם לבזבז את הכסף על הדברים יקרים מיותרים אשר גורמים לכם רק ההנאה. תקדישו יותר זמן למשפחה במיוחד עכשיו שיש הקלה בלוח הזמנים שלכם. גם שיניים בדינאמיקה בתוך המשפחה יהיו מבורכים.

2,385 גולשים גולשים צפו בעמוד זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *